Komunikacja Kryzysowa
Do świadczonych usług Komunikacji Kryzysowej należą:
To w głównej mierze działania skierowane na zabezpieczaniu wizerunku firmy w obliczu nieprzewidzianej sytuacji kryzysowej. Obejmują one dwa obszary: prewencyjny – zabezpieczający firmę przed potencjalnymi sytuacjami kryzysowymi oraz przygotowujący komunikacyjnie przedstawicieli firmy w przypadku zaistnienia kryzysu oraz reaktywny – minimalizujący skutki już zaistniałego kryzysu wizerunkowego w otoczeniu medialnym, społecznym i biznesowym.
Pomagamy Twojej firmie w osiągnięciu sukcesu

Identyfikacja ryzyka
Identyfikacja ryzyka oraz opracowanie planów działań naprawczych i korygujących.

Bieżące doradztwo:
Bieżące doradztwo, kompleksowa pomoc w zarządzaniu sytuacją kryzysową.

Wsparcie w zakresie postępowań
Wsparcie w zakresie postępowań administracyjnych i karnych.